Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Vážení zákazníci,
než odešlete objednávku nebo zakoupíte naše výrobky jiným způsobem, doporučujeme seznámit se s těmito obchodními podmínkami.

1. Provozovatel

Woodhaven – Martin Radoň
IČO: 46473289
(dále jen prodávající)

2. Kupující

Fyzická či právnická osoba, která uzavře s prodávajícím kupní smlouvu – ať už prostřednictvím e-shopu, e-mailem, telefonicky nebo osobním odběrem.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

Zboží lze objednat prostřednictvím:

  • internetového obchodu www.woodhaven.cz,

  • telefonicky (nutné uvést kód produktu),

  • e-mailem (nutné uvést kód produktu).

Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím – a to telefonicky, e-mailem nebo SMS zprávou. Potvrzení obvykle probíhá do 48 hodin od odeslání objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo vyžadovat v některých případech platbu předem.

4. Daňový doklad

Ke každé objednávce je vystavena faktura (daňový doklad), která zároveň slouží jako záruční list, pokud není dodán originální záruční list výrobce.

5. Dodací podmínky

  • Zboží odesíláme obvykle do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

  • V případě delší dodací lhůty bude kupující informován.

  • Pokud není možné dodat veškeré zboží najednou, po domluvě zašleme částečnou dodávku. Dopravné se účtuje pouze jednou.

  • Dopravu zajišťujeme prostřednictvím smluvních přepravců po celé ČR. U nadrozměrného nebo těžkého zboží může být cena dopravy sjednána individuálně.

6. Způsoby platby

  • Dobírkou – platba při převzetí zboží.

  • Online platbou

  • Bankovním převodem – číslo účtu: 7781328624/6363 Zboží odesíláme po připsání částky.

  • Hotově – při osobním odběru.

7. Zrušení objednávky

  • Kupující může objednávku zrušit, pokud prodávající nedodrží dohodnuté podmínky.

  • Prodávající může objednávku zrušit z technických důvodů, při výrazné změně nákupních cen nebo jiných nepředvídatelných okolnostech. V takovém případě je kupující okamžitě informován a dohodne se další postup. Pokud byla již uhrazena kupní cena, vrací se kupujícímu do 10 pracovních dnů.

8. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

  • Odstoupení musí být písemně oznámeno (e-mailem nebo poštou).

  • Zboží musí být vráceno nepoškozené, včetně příslušenství a dokladu o koupi.

  • Zboží zasílejte doporučeně, nikoliv na dobírku.

  • Peníze vracíme převodem od doručení vráceného zboží.

9. Ochrana osobních údajů

Vaše osobní údaje chráníme v souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR). Údaje využíváme pouze pro vyřízení objednávky, komunikaci se zákazníkem a plnění zákonných povinností. Nikdy je nepředáváme třetím stranám bez vašeho souhlasu.

10. Doprava a převzetí zboží

  • Zákazník si může zvolit způsob dopravy při objednávání (Česká pošta, PPL, Zásilkovna, smluvní dopravce).

  • Cena dopravy je určena podle zvoleného způsobu a velikosti zásilky, u nadrozměrného zboží po dohodě individuálně.

  • Balné si neúčtujeme.

  • Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky. V případě poškození je nutné sepsat záznam s dopravcem a ihned kontaktovat prodávajícího.

11. Změna adresy dodání

Pokud potřebujete změnit dodací adresu po vytvoření objednávky, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud zásilka ještě nebyla odeslána, bude doručena na novou adresu.