
Reklamační řád
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.woodhaven.cz.
Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a je v souladu s platnou legislativou České republiky.
1. Prodávající
Woodhaven – Martin Radoň
IČO: 46473289
E-mail: info@woodhaven.cz
Telefon: +420 736 177 765
2. Kupující
Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavře kupní smlouvu s prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu, osobně nebo jiným způsobem.
3. Záruka a odpovědnost za vady
-
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
-
Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady.
-
Záruka se nevztahuje na:
-
opotřebení způsobené běžným užíváním,
-
poškození způsobené nesprávným užíváním, montáží nebo nedostatečnou údržbou,
-
škody způsobené vnějšími vlivy (např. vlhkostí, teplem, chemikáliemi, mechanickým poškozením).
-
U produktů z přírodního dřeva upozorňujeme, že každý kus je originál. Přirozené rozdíly ve struktuře a odstínech dřeva (letokruhy, suky, barevné odchylky) nejsou vadou, ale přirozenou vlastností materiálu.
4. Uplatnění reklamace
Reklamaci můžete uplatnit následujícím způsobem:
-
písemně na adrese sídla prodávajícího,
-
e-mailem na: info@woodhaven.cz,
-
osobně po předchozí domluvě.
Při uplatnění reklamace je nutné:
-
doložit doklad o koupi (fakturu nebo účtenku),
-
popsat vadu výrobku a okolnosti jejího vzniku,
-
přiložit fotografie vady (pokud je to možné).
5. Postup při reklamaci
-
Po doručení reklamace Vám do 3 pracovních dnů potvrdíme její přijetí a začneme ji řešit.
-
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
-
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:
-
opravu zboží,
-
výměnu zboží za nový kus,
-
přiměřenou slevu z kupní ceny,
-
nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz (pokud je vada podstatná a nelze ji odstranit).
-
-
V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno kupujícímu se zdůvodněním.
6. Náklady na reklamaci
-
Náklady spojené s doručením reklamovaného zboží nese kupující.
-
V případě uznání reklamace budou tyto náklady (poštovné) kupujícímu proplaceny.
-
Zboží zasílejte vždy doporučeně a dobře zabalené (ne na dobírku).
7. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.11.2025.
Prodávající si vyhrazuje právo jej měnit či doplňovat v souladu s platnou legislativou.

