Reklamační řád


Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.woodhaven.cz.

Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a je v souladu s platnou legislativou České republiky.

1. Prodávající

Woodhaven – Martin Radoň
IČO: 46473289
E-mail: info@woodhaven.cz
Telefon: +420 736 177 765

2. Kupující

Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavře kupní smlouvu s prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu, osobně nebo jiným způsobem.

3. Záruka a odpovědnost za vady

  • Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady.

  • Záruka se nevztahuje na:

    • opotřebení způsobené běžným užíváním,

    • poškození způsobené nesprávným užíváním, montáží nebo nedostatečnou údržbou,

    • škody způsobené vnějšími vlivy (např. vlhkostí, teplem, chemikáliemi, mechanickým poškozením).

U produktů z přírodního dřeva upozorňujeme, že každý kus je originál. Přirozené rozdíly ve struktuře a odstínech dřeva (letokruhy, suky, barevné odchylky) nejsou vadou, ale přirozenou vlastností materiálu.

4. Uplatnění reklamace

Reklamaci můžete uplatnit následujícím způsobem:

  • písemně na adrese sídla prodávajícího,

  • e-mailem na: info@woodhaven.cz,

  • osobně po předchozí domluvě.

Při uplatnění reklamace je nutné:

  • doložit doklad o koupi (fakturu nebo účtenku),

  • popsat vadu výrobku a okolnosti jejího vzniku,

  • přiložit fotografie vady (pokud je to možné).

5. Postup při reklamaci

  1. Po doručení reklamace Vám do 3 pracovních dnů potvrdíme její přijetí a začneme ji řešit.

  2. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

  3. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:

    • opravu zboží,

    • výměnu zboží za nový kus,

    • přiměřenou slevu z kupní ceny,

    • nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz (pokud je vada podstatná a nelze ji odstranit).

  4. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno kupujícímu se zdůvodněním.

6. Náklady na reklamaci

  • Náklady spojené s doručením reklamovaného zboží nese kupující.

  • V případě uznání reklamace budou tyto náklady (poštovné) kupujícímu proplaceny.

  • Zboží zasílejte vždy doporučeně a dobře zabalené (ne na dobírku).

7. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.11.2025.
Prodávající si vyhrazuje právo jej měnit či doplňovat v souladu s platnou legislativou.